.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاکید فرمانداران سه شهر مازندران بر جلوگیری از بروز طلاق‎های عاطفی
فرمانداران شهرستان های نور، نوشهر و تنکابن بر جلوگیری از بروز طلاق های عاطفی در خانواده به عنوان یک چالش اساسی تاکید کردند.

به گزارش شمال نیوز، فرماندار نور در نشست بررسی وضعیت طلاق در شهرهای غرب مازندران به میزبانی چالوس با ابراز نگرانی از طلاق های پنهان و عاطفی در برخی خانواده ها گفت: در این گونه طلاق ها با اینكه زوجین با هم در یك خانه زندگی می كنند اما آنقدر از نظر عاطفی از هم دور هستند كه شباهتی به زندگی مشترك ندارد و هر كدام از زوج ها برای خود زندگی می كند كه بسیار نگران كننده است.

هادی خنجری افزود: باید روند رسیدگی به پرونده های طلاق در كشور طولانی شود تا در این میان اقداماتی در جهت آشتی زوج ها فراهم و به این صورت جلوی طلاق گرفته شود.

فرماندار تنكابن نیز با اشاره به اقدامات خوب امور بانوان فرمانداری این شهرستان در برگزاری كارگاه های مختلف آموزشی در جهت كاهش طلاق و ایجاد انگیزه برای زوج های خوشبخت اظهار كرد: طلاق از جمله موضوعات مهمی است كه نیازمند آسیب شناسی جدی است.

سید امیر حسینی جو از طلاق های توافقی به عنوان یكی از مهم ترین چالش ها یاد كرد و گفت:  با اقدامات و جلسات متعددی كه برای زوج ها برگزار شد تا حد زیادی طلاق توافقی در شهرستان تنكابن كاهش داشته است.

فرماندار نوشهر نیز با اشاره به نقش كلاس های آموزشی توسط اساتید مجرب در مدارس و دانشگاه ها برای روشن کردن ذهن دانش آموزان و دانشجویان و معضلات طلاق گفت: این آموزش ها باید متناسب با ابزار و امكاناتی كه در اختیار داریم انجام شود.

علی شادمان افزود: تهیه بسته های متناسب توسط بهزیستی با اجرای شبكه بهداشت و درمان، تقویت اورژانس اجتماعی و هیات حل اختلاف می تواند در كاهش طلاق و آشنایی خانواده ها تاثیر گذار باشد.

وی خاطرنشان كرد: برای افرادی كه به هر دلیلی مجبور به طلاق شده اند می توان فرصت های جدیدی را برای زندگی مجدد و ازدواج ایجاد كرد./ ایسنا 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.